Když se
povede výuka tak, aby z ní měli žáci radost a bavilo je to, plní se sen
většiny pedagogů. A když se to povede napříč ročníky, pak je to opravdu radost
veliká. Jako v případě projektové výuky slohu - výkladu - v 9.
ročníku:
Patricie Mencová (vyučující českého jazyka v 9. třídách): „V rámci
výuky českého jazyka si naši deváťáci vyzkoušeli své dovednosti ve výkladu
přímo v praxi, a to na 1. i 2. stupni naší školy. Nutno podotknout, že se pustili
do různých předmětů - od českého jazyka až třeba k dopravní výchově či
tělocviku. Příprava na hodinu češtiny jim tak trvala asi nepoměrně déle, ale
výsledek se dostavil. Radost měli oni, děti i vyučující. Tímto velmi chválím
9.B a 9.C za pěkně připravené hodiny a kolegům děkuji za spolupráci a
trpělivost.“
Dana Brouzdová (tř. učitelka 5. C): „Každá škola má nějaké přednosti a nějaké nedostatky. Ta naše má obrovské štěstí na výborný pedagogický tým a právě díky němu se daří např. spolupráci mezi nižšími a vyššími ročníky. Již několik let organizujeme pravidelnou akci "Učí deváťáci." I letos se nám podařilo v tradici pokračovat. Na snímcích vidíte deváťáky, jak v páté třídě učí přírodovědu, matematiku a tělocvik. Vždy mají hodinu pečlivě připravenou a pro naše mladší žáky je takové oživení výuky vítané, s nadšením spolupracují a ukazují, co umí. Děkujeme za vynikající týmovou práci a moc šikovné deváťáky!“